پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نتجیه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و نیوکاسل | توپچی‌ها بالاخره باختند

  • کد خبر: ۱۹۲۵۸۶
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
نتجیه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و نیوکاسل | توپچی‌ها بالاخره باختند
آرسنال مقابل نیوکاسل نخستین شکست فصل خود در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس تیم‌های نیوکاسل و آرسنال به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود نیوکاسل به پایان رسید.

تک گل این بازی را آنتونی گوردون در دقیقه ۶۴ برای نیوکاسل به ثمر رساند.

نیوکاسل که در آخرین دیدار خود موفق شده بود یونایتد را با نتیجه ۳ بر صفر در اولدترافورد شکست دهد، حالا در لیگ برتر جزیره تیم آماده آرتتا را هم مغلوب کرد تا نشان دهد گربه سیاه بزرگان جزیره است.

آرسنال با این شکست ۲۴ امتیازی باقیماند و فرصت نزدیک شدن به صدر را از دست داد و پیش از بازی لیورپول در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

نیوکاسل نیز با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

 ویدیو خلاصه بازی آرسنال و نیوکاسل

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->